niedziela, 26 czerwca 2016

Moje wrażenia z targów Rodzice i Dzieciaki

Po lutowym spotkaniu MamBlog, o którym pisałam TUTAJ, było jasne, że jeśli pojawi się kolejna edycja MamBlog, to będę chciała wziąć w niej udział. Ania z Świat Według D.N.A. nie czekała długo i kolejne spotkanie zorganizowała szybciej niż można się było tego spodziewać. Tym razem nie było to typowe spotkanie blogerek. Druga edycja MamBlog odbyła się 11 i 12 czerwca w Expo Silesia w Sosnowcu podczas Targów Artykułów Dziecięcych i Zabawek Rodzice i Dzieciaki. Ale to nie wszystko - na spotkanie każdy mógł zabrać swoich najbliższych :-)


Do Sosnowca trafiłam bez problemu - czyli jednak moje prawo jazdy obejmuje obszar szerszy niż jedno miasto :-) Pierwszym elementem naszego blogowego boksu, na który zwróciłam uwagę zaraz po wejściu, był kącik zabaw przygotowany przez firmę Patatoy. Większą część pierwszego dnia targów moja córka spędziła właśnie wśród zabawek od Patatoy. Przyznam się Wam, że sama z ciekawością testowałam zabawki, spośród których najbardziej spodobał mi się drewniany zestaw piknikowy i pudełko z klockami pomagającymi w nauce liczenia ułamków.
 Spotkanie rozpoczęliśmy od skonsumowania pięknego tortu przygotowanego przez jedną z uczestniczek spotkania - Anię z Słodka Kraina Czarów

Dzięki Koźliki-Amatorgraphy zrobiłam sobie powtórkę z fotografii. Daria i Adam z pasją opowiedzieli nam co nieco o roli światła i kompozycji w fotografii. Przy okazji pokazali trochę swoich zdjęć :-)

Kolejnym punktem programu były warsztaty cukiernicze przeprowadzone przez Iwonę z firmy Chechłacz. W warsztatach organizowanych przez Iwonę miałam już okazję wcześniej uczestniczyć, więc tym bardziej cieszyła mnie jej obecność podczas targów. Tym razem warsztaty były zorganizowane głównie z myślą o najmłodszych uczestnikach spotkania, chociaż rodzice też doskonale się bawili podczas ozdabiania babeczek lukrem plastycznym.
Dzieciaki miały też możliwość zagrania na eko-instrumentach.

W międzyczasie pozwiedzałam targi, na których oczywiście nie zabrakło pięknych ręcznie robionych zabawek i ubranek dla dzieci.  Na zakończenie pierwszego dnia każda z uczestniczek otrzymała podarunki od hojnych sponsorów.
 Toly
 
Po tych wszystkich atrakcjach część uczestników spotkania wróciła do swoich domów, a część (w tym również ja) pojechała do Hotelu Szafran w Czeladzi. Afterparty zaczęliśmy w Centrum Handlowym M1, by potem przenieść się kolejno do hotelowego lobby i patio. Szczerze, to nie wiem kto bardziej imprezował - rodzice czy dzieciaki ;-) A obsługa Hotelu Szafran chyba zapamięta wizytę blogerek i ich rodzin na długo ;-)

Podczas drugiego dnia targów spędziłam sporo czasu na zwiedzaniu stoisk, znalazłam kilka perełek, o których może jeszcze kiedyś wspomnę... Oprócz tego Adam z Koźliki-Amatorgraphy wykonał rodzinne zdjęcia wszystkim uczestnikom spotkania MamBlog.  
W międzyczasie Sylwia Kamińska z bloga matczysko.pl oraz Ula Jóźwik przeprowadziły metamorfozę trzech uczestniczek spotkania - Sylwia zadbała o fryzury, a Ula o makijaż.

Kolejnym ważnym punktem w naszym targowym spotkaniu były warsztaty z Kamilą Kozioł - coachem. Tematem warsztatów było zwiększanie wartości w rodzinie ze wskazaniem na budowanie poczucia własnej wartości u dzieci już od najmłodszych lat. Aż żałuję, że warsztaty tak krótko trwały...
Po przerwie na pizzę od Sale&Pepe Ristorante, , miałam okazję poznać Srokao - pewnie część z Was ją zna - tych, którzy jej nie znają zachęcam do zajrzenia na jej bloga - to skarbnica wiedzy na temat składu chemicznego kosmetyków i nie tylko. Specjalnie dla nas Srokao opowiedziała o filtrach przeciwsłonecznych - w końcu mamy lato.

Na koniec jeszcze trochę zdjęć z samych targów:

Podczas targów wybrałyśmy najciekawsze stoisko - zwycięzcą zostało stoisko Kreatywne Maluchy, na którym dzieci (i nie tylko) bawiły się piaskiem kinetycznym i magiczną plasteliną - osobiście zakupiłam dla swoich dzieci opakowanie piasku :-D


Fotorelacja:
Kożliki-Amatorgraphy
MarcelinaBitFOTOGRAFIA

Organizatorki:
Ania – świat według D.N.A.
i jej pomocna dłoń:
Sylwia – matczysko.pl 
W spotkaniu udział wzięły również:
Marcelina – Marcelina Bit Fotografia

To był bardzo weekend pełen wrażeń!
Mam nadzieję "do zobaczenia" na targach za rok, czyli w innym życiu :-)

2 komentarze :

  1. U nas nadal wspominamy spotkanie i Targi, a piasek kinetyczny króluje jako główne zajęcie Kinii. Na Targach za rok my również będziemy obowiązkowo, a i mam nadzieję, do następnego spotkania blogowego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek jest niesamowity - sama lubię się nim bawić... Mam nadzieję, że jeszcze sporo takich miłych spotkań przed nami :-)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka