niedziela, 5 czerwca 2016

Jak dobrze być kobietą - relacja ze spotkania w Krakowie

Od 11 maja powtarzam sobie w myślach jak mantrę "Jak dobrze być kobietą". Tego dnia, pod takim właśnie hasłem odbyło się spotkanie motywacyjne dla kobiet - blogerek. Co tu dużo mówić - poprzedni dzień był dla mnie sądny (kolejna sprawa rozwodowa, niestety nie ostatnia...), W tej sytuacji wyjazd do Krakowa i luksus w postaci całego dnia dla siebie, w zupełnie innym otoczeniu, był mi bardzo potrzebny.


 Na miejsce spotkania, czyli do Restauracji Fresh & Fun dotarłam jakąś godzinę wcześniej. Nie wiem kiedy ona zleciała, bo część uczestniczek również dotarła wcześniej i spędziłam ten czas na miłych pogaduchach.
Oficjalna część spotkania rozpoczęła się po krótkim przemówieniu organizatorek, czyli Klaudii (Niezłe Ziółko), Agnieszki (MyLifestyle) i Ani (Codzienność Nasza.)

 
Następnie swój wykład rozpoczął Robert Rojek z krakowskiego Klubu Euro Cash. Uświadomił nam na czym polega dobre planowanie finansów osobistych. Zaprezentował nam również grę Eurocash. W swoim wystąpieniu wspomniał też o książce "Bogaty biedny różni mentalnie". Książki nie czytałam, a szkoda, bo zapowiada się bardzo interesująco. Może ktoś z Was czytał?
 
 
 Warsztaty motywacyjne „Żyj w zgodzie ze swoimi wartościami” przeprowadziła Monika Perdjon. Monika zajmuję się kreowaniem wizerunku, coachingiem, oraz szkoleniami z autoprezentacji i wystąpień publicznych, pomaga uwierzyć w siebie, a do tego jest mega pozytywną osobą. Warsztaty z Moniką to sama przyjemność. Podczas warsztatów pracowałyśmy m.in. z kołem życia i muszę przyznać, że całkiem sporo się o sobie dowiedziałam jak na tak z pozoru proste ćwiczenie.
 
 Po przerwie na poczęstunek, dziewczyny przedstawiły nam kosmetyki marki Colway International, opowiedziały nam również o możliwościach jakie daje współpraca z tą firmą. Pierwszy raz w życiu miałam styczność z tymi produktami. I jak mam być szczera, to z początku bardzo sceptycznie podchodziłam do tego wszystkiego. Z natury jestem negatywnie nastawiona to tej formy sprzedaży i w pierwszej chwili sobie pomyślałam, że to wciskanie ludziom kolejnego kitu (wybaczcie ;-) ). Potem dziewczyny zaproponowały nam przetestowanie kosmetyków na sobie. Większość zdecydowała się na zabieg na dłonie, a ja pomyślałam, że jak szaleć, to szaleć - więc czym prędzej zmyłam makijaż i zgodnie ze wskazówkami dziewczyn wklepałam w twarz kolagen. Po chwili zrozumiałam, że to chyba jednak nie są zwykłe mazidła. Ten rodzaj kolagenu, to genialne odkrycie i to na dodatek polskich naukowców! W międzyczasie Justyna Pakuła z JP Make up Artist zaprezentowała nam jak poprawnie wykonać makijaż - i wiecie co - nie dowiedziałam się niczego nowego ;-) - już dawno wiedziałam, że nie potrafię zrobić makijażu... Ale za to Justyna opanowała tę sztukę perfekcyjnie i na twarzy naszej koleżanki Sylwii wyczarowała piękny makijaż.
Zachwycona cudownym działaniem kolagenu postanowiłam go zakupić, ale pomyślałam, że na jednorazowym zakupie się pewnie skończy. Jednak po powrocie do domu i kolejnych dniach używania kolagenu zrozumiałam, że to jest to - że ja mogę o tym pisać i mówić, bo nie muszę ludziom wciskać kitu, bo to jest produkt, który broni się sam. Tym samym zapraszam Was do mojego sklepu eliksirpiekna.colwayinternational.com Jeśli zarejestrujecie się jako klient za pośrednictwem tego linku i złożycie pierwsze zamówienie, to otrzymacie 10% rabatu na produkty Colway.


 
 




Podczas spotkania otrzymałyśmy przydatne prezenty od:  Dr BarbaraPublicat S.A.Poczta kubkowaKol-DarQBoxProjekt PlannerBellove Moments






Patronat medialny spotkania: Mamo pracuj

Wszystko to utrwaliła dla potomnych Marta Wiatr

Wprawdzie Krakowem się nie nacieszyłam, ale naładowałam się pozytywną energią i siłą do działania, a Kraków nie ucieknie... Nie wiem tylko co ze smokiem... bo ten to już może gdzieś polecieć ;-)


W warsztatach oprócz mnie udział wzięły:
Lidia – Retromoderna
Sylwia – Matczysko
Kasia – Gabistworkowo
Magdalena – MADZIOF
Ania – Smaki Macierzyństwa
Patrycja – Mama daje radę
Marta – Ściana zdjęć
oraz organizatorki:
Agnieszka – My Lifestyle 
Ania – Codzienność Nasza
Klaudia – Niezłe Ziółko 

A oto i one - sprawczynie całego zamieszania :-) Dziękuję Wam bardzo za to spotkanie :-)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka