piątek, 18 marca 2016

Wspomnień czar, czyli jeszcze trochę o spotkaniu MAMblog

Od spotkania MAMBlog minął już prawie miesiąc, a ja wciąż wracam do niego myślami... I wracać będę pewnie jeszcze przez długi czas, ponieważ poznałam tam naprawdę fantastyczne osoby. Dzisiaj będzie o tych, bez których nie byłoby tego spotkania – sponsorów. Bo to, że MAMblog nie byłoby bez cudownych organizatorek, czyli Anety i Ani, to przecież jest sprawą oczywistą :-)


Zanim w myślach zwymyślacie mnie za spam ;-) i uznacie, że co Was w ogóle interesuje jakieś spotkanie blogerek, przypominam Wam, że głównym celem tego spotkania była zbiórka pieniędzy na chorą Sabinkę, o czym pisałam już TUTAJ. Bez hojnych sponsorów nie udałoby się zebrać tych pieniędzy, dlatego wszystkim darczyńcom należą się wielkie wyrazy uznania :-)
Po spotkaniu wracałam do domu z ogromnym bananem na twarzy i bagażnikiem wyładowanym po brzegi podarunkami od sponsorów i przedmiotami wygranymi w licytacji na rzecz Sabinki, raj dla dzieciaków i przede wszystkim dla mamy :-) Za miło spędzony czas oraz za wszystkie upominki DZIĘKUJĘ :-) To kiedy następne spotkanie...? ;-)
To teraz zdradzam Wam co było w tych wszystkich torbach :-)

- sporo kosmetyków - coś dla dzieci i coś dla mamy: Dermaglin, SheFoot, Resibo, Oillan,
 
 
 - coś od Biomed:


 - Książki :-) Wydawnictwo Bis, SiedmiorógZielona Sowa, Media Rodzina



- piękne rękodzieło, ach... : Drewniane Dodatki, LaMaDo, Colorlove,Decovena,Dosiak





- coś dla dzieci - zabawki i gadżety: Rainbow Loom, Russell - 4M, Tron - Nocnik jednorazowy, 

 

- coś dla mamy: Babyliss,Mims


-trochę pamiątkowych gadżetów: przypinka.pl, Foto AP, Wpinaj.pl

- zniżki, bony, kolorowanki itp.: Ouhmania, Topgal, Akatja, Patatoy, Modotikon
 


- I na koniec coś słodkiego :-D , Krokus, Chocokiss


Kto jeszcze? 
Wielkie torby MAMblog od torbowo.pl
Materiały na poduszki od Cotonbee  i  Materiałki - o nich pisałam już TUTAJ

2 komentarze :

  1. Ojej, jak dawno nie widziałam tych masełek Dairy Fun! Miałam swego czasu dwa :) Uwielbiałam. Opakowania do tej pory mam i wykorzystuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zarówno masełko jak i słoiczek :-)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka