czwartek, 25 lutego 2016

Licytacja na rzecz Sabinki i kilka słów o kursie szycia na maszynie

 Jednym z głównych punktów naszego sobotniego spotkania MAMblog był kurs szycia na maszynie zorganizowany przez Pracownię szycia na maszynie. Jako, że jestem maszynowym samoukiem, to bardzo ciekawiło mnie, jak wygląda profesjonalny kurs dla osób, które mają styczność z maszyną po raz pierwszy. Był to kurs naprawdę podstawowy, ale kiedy przypomnę sobie moje początki i to, ile czasu zajęło mi nawleczenie nitki, to tak sobie myślę, że cały kurs trwał krócej niż mnie zajęło podłączenie maszyny ;-) Jeśli marzy Wam się szycie na maszynie, a brakuje Wam cierpliwości, to serdecznie polecam zwrócenie się o pomoc do profesjonalistów. Wiem, że po sobotnim kursie niektóre uczestniczki już zbierają na maszynę do szycia :-) Ja co prawda ogromu nowej wiedzy nie posiadłam, ale za to miałam możliwość szycia na innej maszynie niż moja. Szyło mi się bardzo dobrze z małym "ale" - teraz będę bardziej doceniać nawlekacz igły w mojej prywatnej maszynie ;-)



Podczas kursu każda z nas własnoręcznie uszyła poduszkę z pięknych tkanin przekazanych przez firmy Cottonbee oraz Materiałki. Poduszki przekazałyśmy na licytację na rzecz 10-letniej Sabinki. Na końcu tekstu znajdziecie więcej informacji na temat tej licytacji.
Nie mogę się nie zatrzymać na tkaninach przekazanych przez sponsorów - szczególnie tych podarowanych przez Cottonbee, bo to nie są takie zwykłe materiały. Kiedy zobaczyłam pudełko z tymi tkaninami, to wiecie – motylki w brzuchu i poważnie poczułam, że... zakochałam się :-D Jeżeli szyjecie, to koniecznie zajrzyjcie na stronę Cottonbee.pl Materiały niestety mają jedną wadę – do tanich nie należą, ale można zakupić mniejsze kawałki materiału (próbki 20cm x 20cm lub kupony o wymiarach 48cm x 48cm). Osoby, które wolą popularne wzory, ale za to tańsze, odsyłam na stronę Materiałki.pl, tam znajdziecie spory wybór popularnych wzorów tkanin bawełnianych, minky i dodatków krawieckich.



Resztki tkanin od Cottonbee

Zdjęcie Foto Kasia
Jeżeli macie ochotę pomóc Sabince, a przy okazji nabyć wyjątkową poduszkę, to zapraszam do udziału w licytacji, która trwa od 25.02.2016 do 3.03.2016 do godziny 23:59, więcej szczegółów znajdziecie na stronie Licytacja MAMblog.

4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka