piątek, 11 grudnia 2015

Elza z Krainy Lodu - lalka szmacianka #9

Jakiś czas temu dostałam specjalne zlecenie na wykonanie Elsy. Miałam pewne obawy przed jego przyjęciem... No dobra - przyznaję się bez bicia - myślałam, że nie dam  rady i próbowałam się wymigać... Ale później moja wewnętrzna Ewa Chodakowska powiedziała "Dasz radę, możesz więcej" i jakoś to poszło ;-)


Suknia miała być błyszcząca i miała się kręcić i koniecznie miały na niej być śnieżynki. Mam nadzieję, że choć trochę udało mi się spełnić życzenie pewnej małej dziewczynki :-) Buciki wykonała moja mama, a śnieżynki na sukience to moje niezdarne próby haftowania ;-) Zresztą zobaczcie sami.
P.S. Lalka nie stoi samodzielnie - magia fotografii i kilku małych trików, których Wam dzisiaj nie zdradzę ;-)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka