wtorek, 27 października 2015

Pierwszy metkowiec

Dzisiaj ważny dzień - mój synek to już prawie dorosły facet, kończy 18... miesięcy ;-) Jakiś czas temu ktoś poprosił mnie o uszycie szmatki z metkami... Jakoś ciągle to odkładałam i dopiero wczoraj się do tego zabrałam. W pracy towarzyszyli mi moi mali pomocnicy :-) Oczywiście okazało się, że skrawki materiału i szpulki z nitkami to najlepsze zabawki na świecie :-D


Ostatecznie (chociaż synek już TAAAAKI dorosły) szmatka zostanie w domu, a to na prośbę córki, która uznała, że przecież jej młodszy braciszek jeszcze nie ma zabawki uszytej przez mamę... :-) Czeka mnie szycie kolejnych zabawek...
Zapomniałabym - jak pewnie zauważyliście, sprawiłam sobie tkane metki :-) Mam nadzieję, że też Wam się podobają :-)




P.S. Instrukcję jak zrobić takiego króliczka znajdziecie na blogu Domek Ogrodnika :-)

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka