wtorek, 19 maja 2015

Ubranka dla lalek – prace mojej mamy

 


Zbliżają się dwa ważne dni w roku – Dzień Matki i Dzień Dziecka. Wiadomo - pojawia się odwieczne pytanie – jaki prezent podarować. Mam świetną propozycję dla mam wszystkich dziewczynek – robione na szydełku ubranka dla lalek typu Barbie. Ubranka zostały zrobione przez moją mamę i są naprawdę przepiękne. Różnorodność strojów pozwala na skompletowanie całej garderoby: od pidżamy po suknię ślubną. Osoby zainteresowane zakupem ubranek mogą się ze mną kontaktować przez Facebooka KLIK 
Oczywiście istnieje możliwość dorobienia nakrycia głowy i bolerka do każdej sukienki lub wykonania ubranek w wybranym kolorze na zamówienie.

 

















 

2 komentarze :

  1. Nasłuchałam się milych słów na temat talentu Pani mamy...a teraz mialam okazje zobaczyc na wlasne oczy o czym wcześniej tylko słyszałam...coś pięknego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu mamy i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka